miercuri, 20 noiembrie 2013

Dragii mei, cititori!

De putina vreme, aproape doua luni, suntem impreuna sub aceasta forma de jurnalulunuipreotpacatos.blogspot.ro, desi in mediul online ne stim de multa vreme.
Am ales sa sistematizam discutiile noastre pentru a ne ragasi mai bine atunci cand avem o problema, o nelamurire sau pur si simplu cand vrem sa invatam lucruri noi.
In acest interval de timp am primit de la dumneavoastra multe sugestii fie legate de forma blogului, fie de anumite teme ce pot fi abordate.
Am tinut cont de toate acestea. Unele le- am pus in practica, altele sunt in curs de aplicare.
Astazi veti avea parte de o frumoasa surpriza, zic eu. Sper sa va placa.
Ramaneti aproape de noi pentru a descoperi primii ceea ce v- am pregatit.
Sa fiti binecuvantati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu