joi, 31 octombrie 2013

Se poate și fără așa ceva???!!!

M- am gândit mult dacă să abordez această temă sau nu. Cu riscul de a supăra conștiința unora am să o fac. Dar o fac și pentru a preveni astfel de momente tragice.
Mie mi se pare că  aceasta este una din cauzele principale pentru care noi, ca și popor, avem mult de pătimit. Îmi aduc aminte din cărțile de istorie că am fost obligați într- o perioadă să le dăm turcilor, ca tribut, un număr de copii. Apoi, timpul a trecut și am ajuns în situație de a îi arunca singuri ca pe șosete.
Trebuie ținut minte că avortul este crimă colectivă. De avort sunt vinovați:
- medicul
- asistentele
- infirmierele
- farmaciștii
- familia( soțul, soție, părinții)
- toate persoanele ce susțin financiar și moral pe cineva să facă acest gest.
Și, acum să urmăriți cam ce înseamnă un avort: http://provitabucuresti.ro/bioetica/avortul/imagini-avort
Dumnezeu cel bun să vă aibă în pază!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu